دسته‌ها
اخبار

پارک دلفین کیش

پارک دلفین‌های کیش فاصله چندانی از مرکز شهر ندارد. مهم‌ترین قسمت پارک دلیفن‌ها دلفیناریوم آن است. در این دلفیناریوم حیواناتی مانند دلفین، گراز دریایی، شیردریایی، پنگوئن‌ و گربه دریایی دریایی حضور دارند. مسافران با خرید بلیط می‌توانند در برنامه‌ای شاد و جذاب شرکت کنند که دلفین‌ها و شیرهای دریایی بازیگران اصلی آن هستند.

این حیوانات آموزش‌دیده حرکات نمایشی دیدنی را اجرا می‌کنند که تماشایشان خالی از لطف نیست. اجرای موسیقی زنده، مسابقه و… هم از دیگر بخش‌های این برنامه‌ها هستند. خوشبختانه پارک دلفین‌ها از جذاب‌ترین جاهای تفریحی کیش است که مسافران می‌توانند به‌شکل خانوادگی از آن بازدید داشته باشند.

شما ابتدای ورودتان به پارک دلفین‌ها سوار اتوبوس‌های ویژه می‌شوید و پس از بازدید از باغ پرندگان، از تونل آکواریوم آب شور می‌گذرید و به دلفیناریوم می‌رسید. در تونل آکواریوم آب شور حیوانات دریایی مختلف را در آکواریوم کیش از نزدیک می‌بینید. باغ پرندگان این مجموعه جایی برای زیست چندین نوع از پرندگان زیبا مانند ماکائو، توراکو، تنجه، پلیکان، طاووس و… است که تماشایشان نفستان را بند می‌آورد!

در بخش دیگری از پارک دلفین‌ها حیواناتی مانند کروکودیل، آفتاب‌پرست، انواع مار و خزندگان دیگر وجود دارند. در صورت تمایل می‌توانند عکس‌های جذابی در پارک دلفین‌ها بگیرید و این عکس‌ها را در غرفه عکاسی مجموعه روی تیشرت، لیوان، تخته چوبی یا… چاپ کنید. شما می‌توانید از ساعت ۱۶ تا ۱۶:۴۵ از باغ پرندگان و از ساعت ۱۷ تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه از دلفیناریوم بازدید کنید.

آدرس: خیابان جهان، جنب پارک نیلوفر، پارک دلفین‌های کیش

زمان بازدید: هر روز از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.